Norsk Turistutvikling

  • Hjem
  • Vi tilbyr
    • Utvikling av reisemål
    • Bærekraftig forretningsutvikling
    • Fritidsbolignæring
    • Tilgjengelighet for alle
    • Kurs og kompetanse
    • Spørreundersøkelser
    • Starte egen bedrift
    • Videreutvikle bedriften
    • Prosjekt- og prosessledelse
  • Kurs og konferanser
    • Fritidsboligkonferansen 2025
    • Kveldstreff på Maihaugen 25. mars
    • Seminar om bobilturisme onsdag 3. september
    • Kurset Bli en mer bærekraftig bedrift
  • Nettverk
    • Nasjonal klynge for campingnæringen
    • Norske fjellstuer og fjellhotell
    • Forum for fritidsboligkommuner
  • Publikasjoner
    • Camping
    • Campingvettregler
    • Hyttemagasinet for Lillehammerregionen
    • Andre publikasjoner
  • Blogg
  • Om oss
    • Ansatte
    • NTU Arktis
    • Miljø- og samfunnsansvar
    • Referanseprosjekter
    • Samarbeidspartnere
    • Håndtering av personopplysninger

Gjesteundersøkelser

Anonymitet gir ærlige tilbakemeldinger

Vi gjennomfører rimelig og nettbasert gjesteundersøkelse, slik at du får reelle tilbakemeldinger fra gjestene. Du kan være med å utarbeide spørsmålene – hva ønsker du tilbakemelding på, og det tekniske ordner vi.  Du bestemmer selv hvilke sesonger gjesteundersøkelsen skal gjennomføres og hvor ofte du vil ha en oversikt over svarene som er kommet inn.  Tilbakemeldinger fra gjestene gir gode innspill til produktforbedringer og bedret konkurransekraft.

Vi utfører måling av kundetilfredshet og gjesteundersøkelse ved overnattingsbedrifter, arrangementer, attraksjonsanlegg, aktiviteter og opplevelser og destinasjoner.

Hvorfor gjennomføre en gjesteundersøkelse/kundeundersøkelse

  • Få direkte tilbakemeldinger fra gjesten eller kunden på hva som fungerer og oppleves som bra, og hva som bør endres i bedriften.
  • Få tips til hva som bør endres med hensyn til fysiske fasiliteter, service, tjenestetilbud osv.
  • Resultatene kan bidra til å øke kvaliteten og gjesteopplevelsen på bedriften.
  • Gjesteundersøkelsene (kundeundersøkelsene) er en viktig kilde for videreutvikling av bedriften.

Gjennom en gjeste-/kundeundersøkelse får bedriften et godt grunnlag for å styrke konkurransekraften og lønnsomheten ved å ta strategiske beslutninger på;

  • hva må vi begynne med?
  • hva må vi gjøre mer av?
  • hva må vi slutte med?
  • hva må vi gjøre mindre av?

for å videreutvikle produkter, tjenester og opplevelser som gir flere gjester og mer fornøyde gjester.

Gjesteundersøkelse ved bruk av web-undersøkelse er rimelig og effektivt!

Se opplegg og priser

Tilbake til Spørreundersøkelser

Ta kontakt hvis du ønsker mer informasjon.

Feil: Kontaktskjema ble ikke funnet.

Følg oss

Facebookinstagram

Kontakt oss

Adresse:
Norsk Turistutvikling A.S.
Fåberggt. 153 B, 2615 LILLEHAMMER
Telefon: 61 24 66 60
Mail: post@ntu-as.no

Våre ansatte

Norsk Turistutvikling AS

er rådgivere i reiseliv. Vi ble etablert i 1993 og er det eldste rådgivningsfirmaet innenfor reiseliv i Norge. Vi er et av Norges ledende kompetansemiljø innen reiseliv. Norsk Turistutvikling bistår reiselivsbedrifter, destinasjoner og offentlige aktører med rådgivning innen reiseliv. Vi gjennomfører analyser og vurderinger for å gi våre oppdragsgivere et best mulig beslutningsgrunnlag.

Copyright © 2025 · Norsk Turistutvikling AS

Accessibility by WAH