Anonymitet gir ærlige tilbakemeldinger
Vi gjennomfører rimelig og nettbasert gjesteundersøkelse, slik at du får reelle tilbakemeldinger fra gjestene. Du kan være med å utarbeide spørsmålene – hva ønsker du tilbakemelding på, og det tekniske ordner vi. Du bestemmer selv hvilke sesonger gjesteundersøkelsen skal gjennomføres og hvor ofte du vil ha en oversikt over svarene som er kommet inn. Tilbakemeldinger fra gjestene gir gode innspill til produktforbedringer og bedret konkurransekraft.
Vi utfører måling av kundetilfredshet og gjesteundersøkelse ved overnattingsbedrifter, arrangementer, attraksjonsanlegg, aktiviteter og opplevelser og destinasjoner.
Hvorfor gjennomføre en gjesteundersøkelse/kundeundersøkelse
- Få direkte tilbakemeldinger fra gjesten eller kunden på hva som fungerer og oppleves som bra, og hva som bør endres i bedriften.
- Få tips til hva som bør endres med hensyn til fysiske fasiliteter, service, tjenestetilbud osv.
- Resultatene kan bidra til å øke kvaliteten og gjesteopplevelsen på bedriften.
- Gjesteundersøkelsene (kundeundersøkelsene) er en viktig kilde for videreutvikling av bedriften.
Gjennom en gjeste-/kundeundersøkelse får bedriften et godt grunnlag for å styrke konkurransekraften og lønnsomheten ved å ta strategiske beslutninger på;
- hva må vi begynne med?
- hva må vi gjøre mer av?
- hva må vi slutte med?
- hva må vi gjøre mindre av?
for å videreutvikle produkter, tjenester og opplevelser som gir flere gjester og mer fornøyde gjester.
Gjesteundersøkelse ved bruk av web-undersøkelse er rimelig og effektivt!
Tilbake til Spørreundersøkelser